- Переглянути пам’ятку-відеонарис споживачу
- Пам’ятка споживачу
- Грамотний споживач
- Зразки претензій:
- АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ про неналежне надання або ненадання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»
- Претензія у разі придбання неналежної якості непродовольчих товарів, крім технічно складних побутових товарів
- Претензія у разі придбання неналежної якості технічно складних побутових товарів
- Претензія щодо обміну якісного товару
- Претензія у разі надання неякісної послуги (виконання роботи)
- Акт-претензія про перерву в наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх ненадання або надання не в повному обсязі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2003 № 970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі»
- АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ за результатами перевірки відповідності якості надання комунальних послуг (з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами в частині надання послуг з вивезення побутових відходів) та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1145 «Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг»
5. Зразок Позову
Телеграм канал “Захист прав споживачів”