Крафтова продукція – драйвер розвитку економіки громади
На базі Полтавського державного аграрного університету відбувся грандіозний форум-ярмарок «Крафтовий бізнес Полтавщини: єднання заради відновлення регіону». Головною метою заходу було налагодження ефективної співпраці влади та бізнесу у напрямку розвитку крафтового бізнесу Полтавської області. Під час заходу також були обговорені проблеми, з якими зіткнувся крафтовий бізнес під час повномасштабної війни.
Співорганізаторами форуму стали Полтавська обласна військова адміністрація, Агенція регіонального розвитку Полтавської області «Офіс євроінтеграції», Полтавський державний аграрний університет та мережа магазинів «Аврора». Також участь у заході взяли представники супермаркетів «Епіцентр», «Сільпо» та «Маркет Опт». У широкому колі форуму були обговорені перспективи співпраці малого та середнього бізнесу з великими торговельними мережами та підтримку зі сторони місцевої влади у громадах.
Участь у заході взяли і представники Миргородської громади. Заступник міського голови – начальник управління економічного розвитку та інвестицій міської ради Наталія Молочко в рамках форуму розповіла про основні напрямки роботи міської влади у сфері розвитку підприємництва, в тому числі і крафтового виробництва та туризму у нашій громаді.
Гості ярмарку із задоволенням дегустували та купували готову продукцію, представлену 30 крафтовиками Полтавщини, що презентували свої товари, серед яких органічні овочі, мед, м’ясо, макаронні вироби, сири та кераміка.
Від Миргородської громади участь у ярмарку взяли два крафтових виробника: «Садиба Блонських» – Марина та Олександр Блонські, які виготовляють сири з козиного молока, та «Два Кума» – Людмила Шевченко, яка виробляє м’ясну продукцію за унікальною рецептурою.
Захід став чудовою нагодою для презентації факультетів Полтавського державного аграрного університету та для реклами відокремлених структурних підрозділів ПДАУ. Від нашої громади презентував свою діяльність відокремлений структурний підрозділ “Хомутецький фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету”.
Крафтова продукція має хороший потенціал для успіху на місцевому та міжнародному ринках. У майбутньому, за умови підтримки місцевої влади та активних зусиль виробників, вона може стати одним із важливих важелів розвитку громади. Оскільки крафтовики не тільки знайомлять туристів із культурою та гастрономічними цікавинками, а й сприяють розвитку сільських територій та пробуджують цікавість до продуктів регіону.